Regulamin Sklepu Online
Informacja o firmie
Właścicielem sklepu internetowego, działającego pod adresem www.tom-el.com.pl , a także jego administratorem jest firma Tom-El Tomasz Serafin, z siedzibą w Warszawie, kod pocztowy 03-418, przy ulicy Równej 4a/9. NIP: 8671096391; REGON: 141328777
Numer konta bankowego: mBank SA 30 1140 2004 0000 3902 5138 8171
Rejestracja w sklepie
Rejestracja w sklepie nie jest obowiązkowa, jednak ułatwia dokonywanie zakupów. W tym celu należy wypełnić Formularz Rejestracyjny, w którym wypełniamy pola niezbędne do właściwej realizacji zamówienia (tj. imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail). Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień.
Ceny
Ceny podane w sklepie wyrażone są w PLN lub w EUR, jako ceny netto i brutto. Ceny w EUR przeliczane są po kursie sprzedaży walut mBanku S.A. z dnia sprzedaży towaru.
Gwarancje
Wszystkie produkty oferowane przez sklep Tom-El.com.pl są fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta lub autoryzowanego dystrybutora. Sprzedaż odbywa się poprzez sieć Internet.
Składanie zamówień
Osoba składająca zamówienie musi być osobą pełnoletnią. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem do realizacji. Realizacja zamówienia następuje po jego potwierdzeniu drogą mailową w ciągu 2 dni roboczych. Klient może dokonać zmiany lub anulowania zamówienia kontaktując się z nami. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru – patrz Zwrot towaru
Warunki płatności
Każde zamówienie złożone w sklepie www.tom-el.com.pl wiąże się z obowiązkiem zapłaty za zakupiony towar.
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
Dostawa
Towar dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich. Termin dostawy zamówienia do 3 dni roboczych (od momentu wpływu zapłaty na konto i/lub potwierdzenia gotowości towaru do wysyłki), za wyjątkiem artykułów aktualnie niedostępnych. W tym przypadku termin realizacji może się wydłużyć, jednak wtedy Klient zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w Warszawie po wcześniejszym ustaleniu terminu i warunków płatności.
Odbierając towar Klient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki Klient powinien zażądać spisania Protokołu przez Przewoźnika i niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.
Koszt dostawy
Koszt dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi:
*) Nie dotyczy to towarów, których waga jednostkowa przekracza 30 kg oraz najdłuższy wymiar 100 cm.
W przypadku niestandardowych przesyłek koszt dostawy będzie ustalany indywidualnie z Zamawiającym. Korekta kosztu transportu wymagać będzie akceptacji Zamawiającego.
W przypadku zamówień o wartości powyżej 2000,00 zł brutto i wadze do 30 kg oraz wymiarach nie przekraczających 100 cm (najdłuższy wymiar), koszt transportu pokrywa Sprzedający, nie dotyczy to płatności przy odbiorze (za pobraniem).
Wraz z towarem Klient otrzymuje fakturę VAT lub paragon. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów w przesyłce prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia.
Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą o prawach Konsumenta Klient który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn i bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Od 01/01/2021 dotyczy to zarówno Konsumentów jak i Przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą w przypadku zakupu towarów, które nie mają charakteru branżowego.
W tym celu należy złożyć na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy ( Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży) w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na nasz adres wskazany w zakładce Kontakt.
W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
Gwarantujemy zwrot wartości zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wraz z kosztem transportu towaru do klienta, po dokonaniu pozytywnej weryfikacji stanu zwracanego towaru przez pracownika firmy TOM-EL. Zwrot nastąpi na wskazany rachunek bankowy. Klient odpowiada za pomniejszenie wartości towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru.
Firma Tom-El nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Nie ma możliwości zwrotu produktów/urządzeń oraz zestawów kabli, itp. wykonywanych na zamówienie oraz kabli grzejnych samoregulujących „ciętych” na zamówienie.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 roku prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:
Reklamacja
W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się z naszą firmą mailowo tom-el@tom-el.com.pl lub telefonicznie +48 695 85 42 45; 601 23 07 31 lub przesłać ją na adres: Tom-El Tomasz Serafin, ul. Równa 4a/9 03-418 Warszawa.
Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji. Klient powinien wykazać fakt zakupu reklamowanego towaru w firmie Tom-El.
Wszystkie produkty w sklepie Tom-El objęte są gwarancją Producenta. Gwarancji udzielają producenci towarów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski, w przypadku dołączenia do danego towaru karty gwarancyjnej określającej warunki gwarancji, uprawnień z tytułu gwarancji należy dochodzić zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej.
Uprawnienia z tytułu gwarancji jak i rękojmi są realizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Uprawnienia z tytułu rękojmi zostały z dniem 01/01/2021 rozszerzone na Przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, jednak obowiązują jedynie na produkty, które nie mają charakteru zawodowego.
W przypadku otrzymania towaru posiadającego widoczne wady prosimy o natychmiastowy kontakt z naszą firmą (e-mail, telefon) w celu uzgodnienia sposobu reklamacji. Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem oraz tych bez uzgodnionego wcześniej sposobu reklamacji.
Uwagi końcowe
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.tom-el.com.pl nie są ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie w sklepie składa ofertę kupna wybranego towaru. Jednak moment zawarcia umowy kupna następuje podczas potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta.
Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany opisów oraz cen towarów znajdujących się w ofercie, a także usuwania produktów ze strony.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie o kontakt z naszą firmą.
Ochrona danych osobowych
Dane osobowe klientów sklepu www.tom-el.com.pl są przetwarzane przez firmę Tom-El z siedzibą w Warszawie, ul. Równej 4a/9 wyłącznie w celu:
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
Każdy zarejestrowany Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania – na stronie https://www.tom-el.com.pl, każdy klient po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa o ochronie danych osobowych.
Zbiór danych osobowych został zgłoszony do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych .
Numer księgi – 103927
Data zatwierdzenia/aktualizacji- 2011-11-22
Numer zgłoszenia – 012655/2011
Data wpływu- 2011-11-07
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
Dyrektywa 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r. w sprawie praw konsumentów, zmieniająca dyrektywę 93/13/EWG i dyrektywę 1999/44/WE oraz uchylająca dyrektywę 85/577/EWG i dyrektywę 97/7/WE (Dz. Urz. UE L 304 z 22.11.2011 r., str. 64).
Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm. ).
Nowelizacja prawa konsumenckiego obowiązująca od 1 stycznia 2021 roku.